מדריכים,אתר מדריכים,מדריכים וטיפים

יום שישי, 7 באוגוסט 2009

מדריך לפרמוט

א. דיסקט איתחול
קודם כל תיצור דיסקט הפעלה
:
בווינדוס XP/2000 נכנסים ל''המחשב שלי'' (My Computer) מכניסים דיסק לכונן הדיסקטיםלוחצים לחיצה ימנית על כונן הדיסקטיםבוחרים ''פירמוט'' (FORMAT) בוחרים ''צור דיסקט איתחולל
MS-DOS''
(Create an MS-DOS startup disk)
לוחצים ''התחל'' (Start) מחכים כמה כמה שניות וזהו יש לכם דיסק איתחול לXP עכשיו זה נותן רק אתה שורה a:\ ואם זה אי אפשר כלום... אם אתם רוצים לפרמט, אז תורידו את הקובץ הזה
:
Format
ואם אתם רוצים אחרי זה גם להתקין Windows אתם צריכים תמיכה בCD ובשביל זה אתם צריכים את הDriver של הCD שלכם...בדר''כ הוא בא אם המחשב, אם אין לכםמושג איפה הוא, תורידו את הקובץ הזה
:
CD-Rom Driver

3 תגובות:

  1. מה אני עושה שאין לי פלופי והמחשב נתקע קבוע ולא מגיע לווינדוס?? איך אני יכול להכין בוט ביו אס בי דרך מחשב אחר???

    השבמחק
  2. אני רוצה לפרמט את הלפ טופ של דל שלי ולא מצליח דרך הדיסק. ניסיתי הכל כבר... שיניתי העלאה מסידירום ולא מסתדר לי. מותקן אצלי ווינדוס וויסטה ביסנס וזה מחשב 2DUAL 1.8 ג'יגה זיכרון2. בבקשה הסבר

    השבמחק
  3. או אפילו להכין בוט CD??? רק שיפרמט לי את המחשב אחרכך אני יתקין יש לי דיסק של ווינדוס פשוט הוא לא נותן לי להתקין ולפרמט ממנו. עם אפשר מיו אס בי עדיף

    השבמחק